گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه (Group ideas gozineh)
تشکیل کارگروه های ایده پروری و تولید و تولد ایده و ایده پردازی در امور مد نظر شما .
انجام امور حرفه ای مربوط به طراحی و گرافیک و مشاوره در زمینه های فوق.

مدیر هنری - نظارت بر چاپ.

کارگردانی طراحی و تولید نرم افزار و اپلیکیشن و وب.

انجام امور مربوط به محیطهای 3d و انیمیشن.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۵:۳۵ - علی
    عجب
نویسندگان
پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

زمان زیادی از انتشار خبر خریداری نوکیا توسط مایکروسافت نگذشته است. شاید بسیاری از ما دوران طلایی نوکیا و اقتدار بی چون و چرای این کمپانی بر بازار گوشی های همراه را به یاد می آوریم. و حتماً سقوط باورنکردنی آن در چند سال اخیر را هم به خوبی به خاطر داریم.


مدیر عامل سابق نوکیا، جورمال اولیلا یک بار در سخنان خود اذعان کرد که نوکیا اشتباهات متعددی را در واپسین سال های فعالیت خود مرتکب شده بود. مهمترین اشتباه هم به گفته وی عدم توانایی نوکیا در شناخت ماهیت تغییرپذیر نیازهای مصرف کنندگان بود که موجب شد این شرکت نتواند با تولیدکنندگان آسیایی رقابت کند که این خود منجر به سقوط نوکیا شد. سقوط نوکیا اخیراً به بخشی از تحقیقات مدیریتی تبدیل شده است، اما با نگاهی به روند افت شرکت نوکیا درس های ابتدایی و ساده ای را می آموزیم که هیچ فرد حرفه ای نباید آن ها را از دست بدهد. در ادامه با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۸
حمید رضا طاهر

به اعتقاد میلیونر خودساخته استیو سیبولد، برخلاف باور عمومی، همه برای کسب ثروت از موقعیت های برابر برخوردارند. اما آیا شما می توانید از این فرصت ها استفاده کنید و ثروتمند شوید؟

 

برای اینکه بتوانید شانس خود را برای پولدار شدن ارزیابی کنید، در ادامه به معرفی 9 نشانه می پردازیم که باید از آنها به شدت پرهیز کنید چرا که نشان از پولدار نشدن شما دارند! البته هیچکس قادر به پیش بینی آینده نیست، اما انتخاب های ما در زندگی می تواند روند احتمالی آینده را تعیین کند. هر یک از موارد و انتخاب های  زیر می توانند حرکت شما به سمت ثروت را کند کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بر روی پس انداز تمرکز می کنید تا بر روی کسب درآمد

پس انداز برای ثروتمند شدن ضروری است، اما نباید آنقدر روی پس انداز تمرکز کنید که یواش یواش درآمد را فراموش کنید. آدم های پولدار روی کسب درآمد تمرکز می کنند.


سیبولد می گوید مردم عادی آنقدر روی صرفه جویی به انواع و اقسام روش ها تمرکز می کنند که فرصت ها را از دست می دهند.

قطعا نباید پس انداز را فراموش کنیم، اما اگر می خواهید تفکری مانند افراد ثروتمند داشته باشید باید دست از نگرانی در مورد بی پول شدن بردارید و تلاش خود را روی کسب درآمد بیشتر معطوف کنید.

بعضی افراد معتقدند اینکه چقدر درآمد دارید مهم نیست، اینکه چه مقدار آن را پس انداز می کنید مهم است. اما خاطرمان باشد پس انداز نباید بهانه ای برای بی توجهی به کسب درآمد کامل و در حد توانمان باشد. برای پس انداز ، عاقلانه است که ابتدا راهی برای درآمد پیدا کنیم! روند مشترک بین میلیونرها این است که آنها منابع متعددی برای کسب منابع مالی برای خود می سازند و از عادات هوشمندانه ای برای پس انداز برخوردارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۷
حمید رضا طاهر

دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، هر یک از ما بیش از 2000 ساعت از وقت خود را هر سال در محل کارمان سپری می کنیم. پس اگر از کار خود راضی نیستید و احساس شادمانی نمی کنید و یا قصد دارید وارد حرفه جدیدی شوید، باید بدانید که خصوصیات و عادات شما می تواند کلیدی برای موفقیت و دستیابی شما به آرمان های حرفه ایتان باشد.


در ادامه با ما مراه باشید تا با 10 عادت فردی که می توانند موفقیت شما را تضمین کنند آشنا شوید.


1. هدف شغلی خود را بشناسید.

برای موفقیت باید اهداف خود و انتظاری که از آینده حرفه ایتان دارید را بشناسید. هدف خود را با صدای بلند تکرار کنید. هدف خود را به طور دقیق و کاملا واضح روی کاغذ بیاورید و آن را در محلی قرار دهید که هر روز آن را ببینید و تکرار کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۱
حمید رضا طاهر